Szolgáltatásaink

ITIL szaktanácsadás
Informatikai rendszerek üzemeltetésének optimalizálása, szaktanácsadás ITIL V3 metodológia szerint. Kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkező és számos projektben edződött szakemberek gyakorlatban is hasznosítható segítséget adnak. Ügyfeleink hatékonyabban és az üzleti igényeknek jobban megfelelve hajthatják végre informatikai jellegű feladataikat.

Projektmenedzsment
Informatikai projektek vezetését tapasztalt, PRINCE2 minősítéssel rendelkező szakember végzi a módszertan felhasználásával és adott környezetre való adaptálásával.

Munkafolyamat automatizálás
Üzleti és informatikai munkafolyamatok automatizálása, támogatása alkalmazásokkal. IT szolgáltatások menedzsmentje közül kiemelten kezeljük a következő folyamatokat:
• Incidenskezelés
• Problémakezelés
• Változáskezelés
• Szolgáltatási szint menedzsment
• Konfigurációkezelés.
Kis és közepes méretű cégek számára ajánljuk saját fejlesztésű Aladdin Service Desk megoldásunkat.
A közepes és nagy méretű cégek számára BMC Remedy ARS alapú egyedi megoldásainkat, illetve Service Desk modulok bevezetését, továbbá IBM Tivoli Service Request Manager alapú megoldásokat ajánljuk.

Szoftvertesztelés menedzselése és végrehajtása
Szoftverfejlesztési projektben való részvétellel vállaljuk a tesztelési, illetve a szoftvertesztelés menedzselési feladatainak végrehajtását (CTFL minősítéssel).

Adatelemzés és riportkészítés
Nagyvállalati környezetben adattárház építése, adatok elemzése és riportok készítése adatbázisban tárolt adatokból. Adattárház alapú üzleti intelligencia rendszerek fejlesztése.

Weboldal készítés
Minőségi weboldal készítés gyorsan, kedvező áron. Egyedi igények szerint kialakítás árajánlat alapján.