Aladdin Service Desk
Az Aladdin Informatikai Kft., mint az IT szolgáltatásmenedzsment terület specialistája a korábbi service desk bevezetések tapasztalatait felhasználva készítette el Aladdin Service Desk termékét.
Ez ideális választás kis és közepes méretű cégek, továbbá intézmények számára, akik kedvező áron szeretnének service desk megoldást bevezetni, kompromisszumok nélkül.
Legfontosabb ismérvei a gyors bevezetés, kedvező ár, bevált gyakorlat (ITIL) szerint kialakított funkcionalitás, könnyen kezelhető magyar és angol Web-es felület.
Az Aladdin Service Desk az alábbi választható modulokból épül fel:
• Help Desk modul: Informatikai infrastruktúra üzemeltetésének támogatása incidenskezelés és szolgáltatási szint menedzsment folyamatok automatizálásával.
• Asset management modul: informatikai eszközök és konfigurációk nyilvántartása, életciklusuk kezelése.
Az Aladdin Service Desk termékhez kapcsolódó legfontosabb szolgáltatások, tudnivalók:
• service desk teljes körű bevezetése,
• emelt szintű alkalmazás támogatás,
• folyamatos továbbfejlesztés.
Szolgáltatás menedzsment
Szolgáltatás menedzsment megoldásunk segítségével teljeskörű Service Desk alakítható ki. A Remedy Action Request System-re épülő megoldás az ITIL folyamatokat (incidenskezelés, problémakezelés, konfigurációkezelés, szolgáltatási szint menedzsment, változáskezelés) fedi le, illetve Remedy ARS-en alapuló egyedi munkafolyamat támogató alkalmazás készíthető. Az egyedi funkcionális és integrációs igények könnyen megvalósíthatók.
Az IBM Tivoli Service Request Manager integrált Service Desk egy Web-es alkalmazás, mely kedvező bevezetési és üzemeltetési költséggel érhető el és hatékony eszközt ad mindazok számára, akik a bevált gyakorlat szerint kívánják automatizálni az IT üzemeltetési folyamatokat (konfigurációkezelés, incidenskezelés, problémakezelés, szolgáltatási szint menedzsment, változáskezelés).